ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЛОХВИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Основні завдання Центру професійного розвитку педагогічних працівників
1) надавати допомогу педагогічним працівникам у проєктуванні траєкторії їх професійного розвитку;
2) здійснювати супервізію - надають професійну допомогу педагогу або закладу, яка спрямована на роботу з професійними труднощами, аналізом недоліків та на удосконалення організації роботи;
3) узагальнювати та поширювати інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників, зокрема, щодо програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, веб-ресурсів, необхідних для професійного розвитку педагогічних працівників;
4) забезпечувати надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;
5) допомагати розробляти документи закладу освіти;
6) консультувати педагогів щодо особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;
7) консультувати з питань впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій;
8) вивчення та поширення передового педагогічного досвіду, в т. ч. впровадження інноваційних технологій;
9) надання допомоги педагогам в їх роботі в міжатестаційний період;
10) участь у проведенні атестації педагогічних працівників;
11) надання допомоги в забезпеченні учнів підручниками та навчальними посібниками;
12) проведення роботи, спрямованої на виявлення, підтримку і розвиток обдарованих дітей, організація проведення таких заходів, як олімпіади, змагання, конкурси, спартакіади, турніри, виставки, фестивалі творчості, інших заходів, спрямованих на підвищення культурно-освітнього та загального фізичного рівня дітей і молоді;
13) Забезпечувати діяльність професійних спільнот на засадах партнерства, принципі людиноцентризму, виховуючи право педагога на академічну свободу, за напрямами:
· розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);
· формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;
· психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки, конфліктології та інших галузей психології;
· використання широкого спектру інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи інформаційну та кібернетичну безпеку;
· мовленнєва компетентність;
· розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їх заступників) тощо