Тренінг «Педагогіка партнерства: від вимоги до домовленості» для педагогічних працівників Сенчанської ТГ

Концепція Нової української школи принесла багато змін в освітній процес. Одним з дев'яти ключових компонентів формули НУШ є педагогіка партнерства, адже учні, батьки та вчителі, об'єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу.

Тож на чому тримається педагогіка партнерства і як її досягти в закладі освіти? Відповіді на ці питання отримали учасники тренінгу «Педагогіка партнерства: від вимоги до домовленості», проведеного консультантами Центру ПРПП 08 квітня на базі КОЗ «Сенчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів Сенчанської сільської ради». 34 педагогічні працівнки ОЗ «Вирішальненська ЗОШ ЗОШ І-ІІІ ступенів», КОЗ «Сенчанська ЗОШ І-ІІІ ступенів», Корсунівської гімназії, КЗ «Жданівський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – ДНЗ», КЗ «Ісковецька ЗОШ І-ІІІ ступенів» обговорили основні функції учасників освітнього процесу і прийшли до висновку, що учні, батьки, вчителі, адміністрація закладу мають спільну мету і відповідають за її результат.

Усі учасники отримають сертифікат про підвищення кваліфікації.

Кiлькiсть переглядiв: 10